Bună ziua. Vreau să mă ajutați, dacă se poate. Așa o situație, de curând am procurat un televizor de la un internet magazin din chisinau.
În a doua zi de la punerea în funcționare, nu s-a aprins, nu mai arăta imaginea, sunet s-a auzit doar câteva secunde, apoi nu a mai reacționat.
L-am dus la magazin înapoi, că eram aproape de perioada de 14 zile, când poți să-l întorci înapoi, dar de la magazin ne-a orientat la service-ul lor. Tot la service am mai scris o cerere de refuz la reparație. După o săptămână, când i-am contactat, ne-au spus că televizorul nu este reparabil, și trebuie să ceară de la furnizori un oarecare document care să ne permită înlocuirea produsului, și aceasta o să dureze minim 3 zile. După asta, m-am dus la acest service să iau acel oarecare document ca să schimbăm produsul, ajuns la service, ni s-a spus că televizorul de când l-am adus, și până acum funcționa și funcționează, și nu se vede defectul care noi l-am văzut la început, deși când l-am dus și la magazin, și la service, s-a încercat să fie aprins, dar nereușit, avem înregistrare audio cum lucrătoarea de la service confirmă că nu s-a aprins. Când nu s-a aprins a doua zi, l-am filmat, se vede clar că nu se aprinde.
De la service pretind că nu i-au făcut nimic, și că l-am adus fără defect la service, și propun să facă expertiză precum televizorul funcționează.
După părerea nostră, televizorul a fost reparat chiar dacă am scris refuz de la reparație, și vor să ni-l dea înapoi.
Puteți să mă ajutați cu ceva la problema dată, de excrocherie de genul dat, dacă se poate de câștigat prin judecată un astfel de caz, și cam de ce probe, documente am nevoie.
Mulțumesc mult!
Călin Bobeică
Conform legii protectiei consumatorului urma in termen de 14 zile sa solicitati , prin cerere, schimbarea produsului pe altul identic , in caz de refuz urma sa solicitati prin cerere returnarea banilor ! Totodata chiar si la moment sunteti in drept sa solicitati returnarea banilor , sa asteptati raspuns si... mai detaliat sa va adresati in instanta de judecata pentru restituirea contravalorii produsului !
Mai mult ca atit , presupun ca a-ti semnat actul de primire-predare prin care confirmati ca bunul corespunde solicitarilor , iar magazinul avind certificat de garantie il poate repara in termenul indicat in acesta !