Bună ziua. Eu am procurat de la o companie cunoscută din Chișinău un laptop de aproape 13.000 MDL, care este defectat de la producator. Am apelat la ei de 3 ori, dar problema inca nu s-a rezolvat și urmează să depun o reclamație. Întrebarea mea constă în următoarele - pot eu să îngheț contul de credit pentru 14 zile în care urmează să-mi vină răspuns de la compania dată la reclamația mea?
Igor Brinișter
Bună ziua Victoria,
Reclamația față de vânzătorul laptop-ului urma a fi înaintată în timp de 14 zile.
Dacă termenul a expirat aveți garanția ce va permite remedierea gratuită a defecțiunii depistate, doar dacă este imposibilă remedierea defecțiunii sau oferirea unui alt bun cu aceleași caracteristici o sa primiți banii înapoi.
Referitor la oferirea... mai detaliat unei perioade de grație sau suspendarea contractului de împrumut urmează a fi analizate prevederile contractului și negociată o asemenea clauză, dacă nu este prevăzută de contract. De regulă, contractele de împrumut cu consumatorii nu prevăd asemenea situații, ceea ce presupune că Dvs trebuie în continuare să achitați împrumutul, întrucât organizația de microfinantare nu poartă nici o vina pentru defecțiunile depistate la calculatorul portabil procurat de către dvs.