Bună ziua. Am comandat un produs de pe un magazin on-line, prețul afișat fiind compus din 2 cifre, în timp ce prețul real al produsului este din 5 cifre (probabil e vorba de o greșeală pe site). Ce trebuie să fac ca totuși să obțin produsul la prețul care este afișat pe site? Presupun că vânzătorul nu va fi de acord cu asta! Ca dovezi am captura de ecran cu prețul indicat!
Alina Gheorghița
Articolul 1012 Cod Civil prevede obligația profesionistului de a nu furniza informații eronate consumatorilor. Astfel, dacă propune consumatorilor bunuri, lucrări, servicii, conținut digital sau oricare alte prestații, profesionistul are obligația de a nu furniza informații eronate. Din întrebare rezultă că Dvs. nu ați ați făcut comanda la prețul afișat pe... mai detaliat site, respectiv nu aveți vreo confirmare de la vânzător (contractul nu a fost încheiat) și astfel, nu prea puteți să-l obligați să vă vândă produsul la acel preț (or, el poate indica că este o eroare materială evidentă).