Radierea din functia de administrator

14 августа 2018 152

Buna ziua. Am fost numita administrator la o societate cu raspundere limitata pe o perioada determinata pana la data de 31 martie 2018. Asociatii au probleme de comunicare intre ei (procese). Le-am comunicat ca nu mai sunt de acord cu prelungirea mandatului. Cum trebuie sa procedez ca sa nu mai figurez ca administrator? Va multumesc!

Комментарии юристов 2

Descărcaţi discuția
Igor Brinișter
  • Адвокат
  • Гражданское право
  • Семейное право
  • Право недвижимости
  • Экономическое право
  • Иные отрасли
  • Трудовое право
  • Иные правонарушения

Bună Geanina,
În asemenea caz convocați AGA și înștiințati asociații, semnați un acord de reziliere și informați Agenția Servicii Publice și Serviciul Fiscal de Stat.
În cazul în care este imposibil sau asociații refuză să semnați un acord de reziliere va adresați cu o cerere de chemare în judecată privind rezilierea contractului... mai detaliat de mandat.

Succese.

14 августа 2018
Cristian Papanaga
  • Адвокат
  • Гражданское право
  • Экономическое право

1. Cu majoritatea voturilor tuturor asociaților societății (adică 50% din capitalul social + un vot ( un leu), sau mai cu seamă 51 % din capitalul social ), Adunarea Generală poate decide asupra desemnării şi eliberării administratorului. De aceea nu este necesar ca toți asociații să voteze o asemenea decizie.... mai detaliat Procesul verbal îl puteți prezenta în forma scrisă la Agenția Servicii Publice ( departamentul licențiere și înregistrare a unităților de drept) în termen de 30 de zile din momentul luării decizie. Suplimentar veți avea nevoie și de prezența fizică sau procura de la administratorul nou desemnat și declarația privind specimenul de semnătură și consimțământul prelucrării datelor cu caracter personal.
2. Dacă statutul prevede o modalitate specială de desfășurare a Adunării Generale ( ex: prin corespondență) aplicați această modalitate.
3. Dacă nu vă reușește nici una din modalități adresați-vă în instanța de judecată fie cu solicitatea constatării încetării și neprelungirii contractului de mandat și ca efect excluderea dmn. din calitatea de Administrator al srl din registrul de stat al persoanelor juridice, sau puteți solicita revocarea mandatului și ca efect excluderea din registru pers. jur. ( posibil că ați continuat să acționați după 31 martie și o faceți în continuarea în temeiul contractului chiar dacă termenul pentru care s-a încheiat s-a scurs). Revocarea se face oricând prin expedierea unei notificații în acest sens ( cu scrisoare recomandată și aviz de recepție), probarea încetării contractului o faceți cu trimitere la termenul contractului.
Succese!

14 августа 2018