Bună ziua. În cadrul reparației generale a apartamentului (decembrie 2018 - martie 2019), am unit loja cu bucătăria și am scos caloriferul în balconul cu pereții îngroșați. Am instalat termopane. Noi nu locueam acolo. Aproape toată mobila și ușile erau scoase. În acel timp, de la SEl a venit o persoană, a insistat să intre. Meșterul a spus că stăpânii nu sunt și i-a dat nr. de tel. Totuși el a intrat, a cercetat toate camerele. A văzut că caloriferul e instalat și i-a spus meșterului că dacă cineva din vecini se va plânge, noi vom fi nevoiți să-l scoatem. Meșterul m-a sunat și eu i-am spus că dacă așa stau lucrurile, nici nu-mi trebuie calorifer la bucătărie, am unul electric și intru rar pe acolo (stau iarna la țară sau la fiică). Acum, începând cu ianuarie am început să primesc facturi de plată mărite. Balconul încălzit - de trei ori mai scump și deservirea blocului și a echipamentului tehnic - cu 50% mai scump. De parcă până acum balcoanele nu se deserveau, balconul a intrat în privatizare. Și e tot atât de protejat din exterior ca și camerele, chiar mai bine, că în camere nu am termopane. Acum, INTREBAREA mea:
1) Cum să contestez și să cer despăgubire morală, că inginerul de la SEL a intrat ilegal și forțat în apartament și să-mi recalculeze factura pentru căldură?
2) Cum și unde să mă adresez cu o cerere (poate la Termocom, Apă-canal sau SEL), ca să fie creată oficial o comisie, care să constate, că NU AM calorifer în bucătărie, să sigileze țeava și să-mi scoată din factura cu încălzirea metrajul bucătăriei?