Restituirea banilor de către operator mobil

18 декабря 2019 13

De câțiva ani folosesc o cartelă GSM, doar în perioada când ajung în țară. Recent am ajuns în țară și m-am conectat la internet pentru a-mi descarcă o aplicație de taxi, în câteva minute am observat că mi-au extras din cont zeci de lei, dar am trecut cu vederea acest aspect. La câteva zile diferență incidentul s-a repetat, în mai puțin de 10 minute am rămas fără 80 de lei. Am apelat un operator și mi-a zis că dacă nu am abonament și nu am setat o opțiune internet sunt taxată cu 3,50 lei/1 MB, în condițiile in care un MB la ei costa 0,06 sau 0,018 in dependeță de ofertă. Dacă cunoșteam prețul dat, nu mă conectam niciodată la net. După care m-am dus la una din filialele companiei și am solicitat un extras de pe operațiunile care mi s-au taxat ca sa știu și eu pentru ce plătesc, la care operatorul mi-a zis că nu emit factura decât la sfârșitul lunii și doar celor ce au abonament. Le-am făcut și o reclamție online. Dar vreau să vă întreb dacă am vreun temei juridic în baza căruia pot solicita restituirea banilor? Luând în considerație că nu am contract încheiat cu ei, pot invoca clauza abuzivă sau disproporția considerabilă de preț pentru același serviciu dintre mine și alți utilizatori?

Комментарии юристов 1

Descărcaţi discuția
SILVIU POTÎRNICHE
  • Адвокат-стажер
  • Гражданское право
  • Право недвижимости
  • Экономическое право

Bine ai venit pe yAvo!
•••
Pretul unui serviciu nu poate fi considerat abuziv sau nu.
Faptul ca un pret este exagerat (pentru unii) nu transforma clauza respectiva in una abuziva.

30 декабря 2019