In cazul in care procuram un produs de la un comerciant si produsul dat nu este in complectatie integrala. In momentul achizitionarii, vanzatorul mi-a spus ca produsul care lipseste in complectatie niciodata nu a fost inclus in cutia produsului. In urma acestei situatii, am fost dus in eroare si vanzatorul a cerut sa achit pentru acest produs care ar trebui sa fie in complectatia cutiei. Conform informatiei producatorului plasata pe cutia produsului, este indicat complectatia integralaa produsului, unde este indicat si acest produs despre care vinzatorul a spus ca in cazul in care doresc sa-l primesc, trebuie sa achit aparte (am si bonul fiscal). Scriind o reclamatie catre magazin, unde am anexat toate documentele (bon fiscal - la accesoriu procurat separat, contractul de credit, si actul de primire predare), magazinul a refuzat sa primeasca aceasta reclamatie. Ce pot face acum? In data de 2 septembrie este data primei achitari a ratei pentru credit, dar eu nu vreau sa achit, si doresc sa returnez produsul inapoi conform contractului de credit si actului de primire predare, si sa-mi fie returnati banii conform bonului fiscal pentru achitarea separata a produsului care trebuia sa intre in complectatie.
Igor Brinișter
Buna,
În termen de 14 zile din data procurarii sunteți în drept sa returnați bunul, iar vânzătorul este obligat să vă restituie vâltoarea integrală a bunului.