Bună ziua. Pe 22.02.2023 am cumpărat abonament anual la piscină, am mers maxim o lună și jumătate, după care am luat pauză gratuită (o lună) și iar am mers 2 luni. Nu am frecventat piscina din motive personale, mai exact medicale. În iunie, fiind conștientă că nu voi putea frecventa, am mers să schimb titularul abonamentului pe mama. În schimb, m-au convins să îmi fac timp să merg la piscină și, în afara de asta, să mai iau un abonament, pe care îl folosește mama. Am vreo șansă să-mi recuperez banii? Nu am frecventat, prin urmare nu am cheltuit resursele lor (apă, energie electrică etc.). Acum ei îmi spun că mai am 5 luni din abonament și ca să transfer pe numele mamei aceste 5 luni trebuie să achit 500 lei. Ce să fac, sunt pierdută?
Tatiana Scobiola
Bună. Citiți în contract condițiile de rezoluțiune/încetare a contractului. Pentru perioada anterioară nu e posibil de restituit banii atât timp cât a fost valabil contractul și vi s-a oferit acces la piscină, adică ei și-au îndeplinit obligațiile contractuale.