Buna seara. Situatia este urmatoarea: magazinul alimentar de linga casa uneori vinde produse care nu corespund normelor. De 2 ori am cumparat torturi si de amindoua ori nu erau proaspete. Locul unde era scris pretul era ros si deasupra scris cu pixul. Prima oara nu am putut sa-l intorc, dar a doua l-am intors si l-au luat inapoi. Acum la acelasi magazin am vrut sa cumpar o smantana in pahar cu hirtie si capac de plastic deasupra. Cind m-am uitat, avea putina smintina uscata pe hirtie, sub capac. Am ridicat capacul si am dat cu mina peste pata, unde am vazut ca era o gaurica, atunci am intors smintina inapoi si i-am aratat vinzatoarei, la care ea imi zice ca nu-i nimic. Eu ma uit mai atent si iar ii arat, insa ea iar neaga zicind ca nu vede nimic, desi a vazut foarte bine. Cand sa ies, vad cum vinzatoarea pune la loc in frigider smintina, la care m-am intors si am intrebat: de ce o puneti la loc, vreti sa o vindeti altcuiva? Am crezut ca va avea putin obraz si o va retrage de la vitrina, insa ea a avut tupeul sa-mi zica de mai multe ori "o zi buna" in mod arogant si sa-mi arate cu mina spre usa in semn sa ies din magazin. Ce pot sa fac in asa caz? De filmat in magazin din cite stiu nu am voie, bon de plata nu aveam ca nici nu am cumparat produsul (totul s-a intimplat pe loc). Daca voi scrie in registrul de reclamatii sau voi suna Agentia pentru Protectia Consumatorului va trebui sa pot demonstra ceea ce s-a intimplat. Cum pot sa demonstrez o astfel de situatie? Multumesc.
Andrei Domenco
Bună ziua,
Că sa fiți sigură și să aveți proba la îndemână, procurați un produs in care se observa vădit că nu corespunde cerințelor și adresațivă cu o plângere către protecția consumatorului.
Totodată, aveți tot dreptul să faceți poze produselor în cazul când depistați careva neregularități.
O altă soluție ar fi, la... mai detaliat fața locului când vă ciocniți cu o astfel de situație să contactați 902, iar aceștia la fata locului vor consemna ilegalitățile depistate.