Bună ziua. Am procurat prin intermediul unui magazin online un set de boxe audio. Acasă am constatat că una din boxe are defecte din uzină. Am mers cu ele înapoi la magazin, consultantul în cauză a înregistrat defectul și boxele au fost trimise la centrul de service. După aproximativ două săptămâni am fost contactat să vin să ridic boxele, dar mi-au comunicat că nu au găsit niciun defect și nu au avut ce să repare, deși consultantul în cauză a recunoscut că defectul parcă ar exista, dar a tot încercat să mă convingă că nu e permanent și ar fi în regulă. Am luat boxele și acasă le-am mai verificat încă o dată. După cum era de așteptat, problema nu a dispărut și boxa în cauză prezintă defecte în continuare. Din câte am înțeles produsul nu poate fi înlocuit (pentru că nu au altul similar). Întrebarea e următoarea: cum pot să restitui produsul și să-mi primesc înapoi banii, având în vedere că au trecut deja 14 zile calendaristice din ziua procurării produsului? Mai pot face ceva? Mulțumesc anticipat.