Magazin de tehnică

19 october 2023 3

Buna ziua. Am cumpărat un telefon nou, dar peste 2 săptămâni au apărut probleme și l-am dus la service centru. Apoi am fost telefonată și anunțată că defectul nu a fost detectat, însă peste o săptămână de folosire aceeași problemă a apărut din nou. Am merg din nou la service centru, dar deja cu o plângere și aceștia mi-au dat acordul să schimb produsul. Pe 3 octombrie am mers la ei să iau alt telefon, însă aceștia nu mai aveau modelul de telefon cu aceeași memorie ca al meu, așa că mi-au propus ori să îmi iau alt telefon și să achit diferența de preț, sau același model ca al meu, doar că de la vitrină. Din motiv că nu aveam suficienți bani ca să adaug, am luat telefonul care se presupunea că a fost la vitrină, însă este plin de zgârieturi. Pe data de 6 telefonul a început să-mi facă probleme cu bateria, așa că pe data de 8 am mers la ei să văd dacă îl pot întoarce, dar mi-au spus că nu este posibil. La câteva zile distanță am depistat că acel telefon era reutilizat din categoria B. Pe data de 16 am dus din nou telefonul la service și aceștia au spus că poate fi o problemă de la iCloud. Am cerut să schimbe telefonul sau să-mi întoarcă banii pentru că eu nu am fost anunțată că acesta este reutilizat și încă din categoria B. Astăzi am primit un sms precum că telefonul a fost reparat și a fost o problemă cu bateria. Am întrebat din nou despre schimb dar au zis că nu este posibil pentru că au trecut deja 14 zile, însă eu am dus telefonul când avea 13 zile. Credeți că aș putea cumva să îi conving să îmi întoarcă primul telefon dacă acesta nu are probleme și totul era din cauza la iCloud? Ce aș putea să fac ca să îmi dea un telefon normal?

Jurist comments 1

Download discussion
Maria Gogu
  • Advocate trainee
  • Civil law
  • Labour law
  • Family law
  • Real estate law
  • Business law

Bună ziua, depuneți o reclamație la Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor, menționați toate detaliile și anexați după caz și reclamațiile expediate în adresa magazinului de unde a fost procurat telefonul. Aproximativ în 80% din cazuri similare ISSPNPC obliga magazinul să schimbe telefonul pe altul nou.... mai detaliat

Succes !

20 october 2023