Buna ziua. Părinții s-au născut, iar bunicii s-au născut și au locuit pe teritoriul Basarabiei până în 1940. Pot obține cetățenia Republicii Moldova? Ce este necesar pentru asta?
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Bună Mihail
Pentru dobîndirea cetăţeniei Republicii Moldova, în funcţie de temei, solicitantul prezintă următoarele documente:
a) cererea;
a1) actul de identitate;
a2) documentele de stare civilă;
a3) documentele ce confirmă domiciliul legal şi obişnuit;
a4) certificatul de cazier judiciar;
b) autobiografia;
c) adeverinţă de la domiciliu despre componenţa familiei;
d) dovada achitării taxei de stat sau a taxei consulare,...mai detaliatprecum şi a tarifului stabilit pentru prestarea serviciilor sau a plăţii ce acoperă cheltuielile aferente suportate de către instituţiile serviciului diplomatic. În cazul în care achitarea taxelor, a tarifelor și a plăţilor a fost efectuată prin instrumentele de plăți electronice, dovada achitării se verifică prin sistemele informaționale instituționale de către persoana responsabilă din cadrul autorității competente, fără a fi solicitată dovada achitării pe purtător de hîrtie;
e) fotografii de format respectiv;
g) alte documente ce rezultă din prezenta lege.
Va pot ajuta, contactati-ma pe Watsapp: +37360508487
Filip Rotaru
Bună Mihail
Pentru dobîndirea cetăţeniei Republicii Moldova, în funcţie de temei, solicitantul prezintă următoarele documente:
a) cererea;
a1) actul de identitate;
a2) documentele de stare civilă;
a3) documentele ce confirmă domiciliul legal şi obişnuit;
a4) certificatul de cazier judiciar;
b) autobiografia;
c) adeverinţă de la domiciliu despre componenţa familiei;
d) dovada achitării taxei de stat sau a taxei consulare,... mai detaliat precum şi a tarifului stabilit pentru prestarea serviciilor sau a plăţii ce acoperă cheltuielile aferente suportate de către instituţiile serviciului diplomatic. În cazul în care achitarea taxelor, a tarifelor și a plăţilor a fost efectuată prin instrumentele de plăți electronice, dovada achitării se verifică prin sistemele informaționale instituționale de către persoana responsabilă din cadrul autorității competente, fără a fi solicitată dovada achitării pe purtător de hîrtie;
e) fotografii de format respectiv;
g) alte documente ce rezultă din prezenta lege.
Va pot ajuta, contactati-ma pe Watsapp: +37360508487