Pretenții neîntemeiate din partea transportatorului

18 august 2024 0

Buna! Suntem un cuplu care a plecat cu autocarul la odihnă în Bulgaria. Peste 5 zile după ce am ajuns, de la agenția de turism ne-au comunicat că șoferul autobuzului care ne-a dus la destinație a venit cu plângere că am fi deteriorat mânerul bnchetei pe care am stat. Când am coborât din autobuz la destinație, bancheta era intactă. Ne-a surprins această pretenție absolut neîntemeiată, deoarece am stat încă 40 de minute după ce am coborât din autocar și am așteptat transferul. Atunci nimeni nu ne-a spus nimic. La întoarcere șoferul ne-a dat să facem cunoștință cu plângerea privind deteriorarea bunului, dar nu am semnat nimic. Cum să procedem în această situație? Mersi anticipat!

Lawyer comments 1

Download discussion
  • Legal consultant
  • Civil law
  • Criminal law
  • Family law
  • Labour law

Buna Liviu, cinstit șoferul a dat dovadă, că este hâtru, tot așa el a putut să vă comunici, că i-a fost stricat autobuzul de DVS, și ce de făcut. Eu vă propun, să nu dați o apreciere, la aiurelele șoferului, lasă el să înaiteze în judecată o cerere de chemare... mai detaliat în judecată și să vină cu probe convigătoare, el se v-a cheltui cu instanța din Bulgaria și nu de la Moldova, e o chestie delicată. Nu stați pe gănduri.

18 august 2024