Bună ziua. Agentia pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței nu a examinat plângerea mea. Pot face ceva în acest caz? Mulțumesc.
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Bună! Este necesar de analizat juridic situația dvs. Este posibil că dvs., nu v-ați conformat rigoriilor legislației pentru înaintarea reclamației sau alte momente. Pentru suport juridic puteți apela la nr. de telefon 069049267
Maxim Gînga
Bună! Este necesar de analizat juridic situația dvs. Este posibil că dvs., nu v-ați conformat rigoriilor legislației pentru înaintarea reclamației sau alte momente. Pentru suport juridic puteți apela la nr. de telefon 069049267