Buna ziua. Am cumparat un telefon pe un internet-magazin. Acasa, dupa deschidere, au aparut dubii ca acest telefon este original. Nu l-am folosit nici macar o zi. In termen de mai putin de 2 zile am ajuns la magazin sa intorc produsul. Mi s-a explicat ca procedura de returnare a banilor dureaza si trebuie sa fie executata procedura de diagnosticare a telefonului, dupa care urmeaza partea juridica. Urmeaza sa discut cu juristul inainte de a mi se intoarce suma achitata pentru produsul returnat.
Cat de corecta este procedura si daca service centrul are dreptul sa efectueze aceasta diagnostica fara prezenta mea? Aceasta e procedura legala de returnare? Va multumesc.
Vitalie Onofrei
Buna
In cazul returului bunului in stare buna, urma sa fie restituite sumele de bani.
Va propun sa mergeti cu bonul direct la Agentia pentru protecția consumatorului si sa depuneti o plingere in acest sens, pentru a avea siguranță ca actiunile vinzatorului sunt monitorizate.