Bună ziua. Am venit cu familia din Germania cu automobilul personal la odihnă in RM. Înainte de a pleca înapoi, am fost la un service auto pentru un control. Acolo au depistat ca este necesar de înlocuit o centura la motor. Am fost de acord si mi-au spus ca in timp de o ora o schimbă. Dupa 4 ore, insa, directorul atelierului mi-a spus ca din vina lor a sarit lanțul de la locul lui si m-a asigurat ca vor inlatura problema. Dupa 5 zile de lucru la motor, nu funcționează cutia de viteze. Am achitat serviciile lor, am primit cecul fiscal si mi-au returnat masina in stare de fapt nefunctionabila. Unde sa ma adresez pentru ca sa mi se faca dreptate?
Vitalie Onofrei
Buna
Pentru inceput urmează să vă adresați la Agenția pentru protecția consumatorilor cu o sesizare. Posibil va fi cazul sa efectuați o expertiză pentru a depista problemele si un eventual prejudiciu, solicitati soluționarea amiabila a situației, contrar, va adresați in instanta de judecata.