Taxa de inregistrare la avion

20 june 2017 112

Mama mea, pensionara, 65 de ani, azi, 20.06.17, a plecat cu avionul din Chisinau spre Moscova. Biletul a fost achizitionat ieri de mine, fiica ei, prin internet, deoarece locuim intrun sat din raionul Falesti si sunt mama singura cu o fiica minora de 12 luni care nu am cu cine sa o las, nu am avut posibilitate sa o insotesc la aeroport.
1. Ieri, 19.06.17, am primit mesajul de la companie ca cursa ei se amana de la 16-00 la ora 18-00
2. Pentru a concertiza detaliile zborului eu am telefonat campania ieri 19.06.17 de 5 ori la apelurile mele compania nu a raspuns nici o data
3. Azi, mama mea a ajuns la aeroport si atunci cind a vrut sa se inregistreze, i-au fost solicitati 10 euro pentru inregistrare la avion. Mama mea nu avea cu ea bani, avea doar 500 de ruble, bani care erau insuficienti pentru inregistrare. Ea m-a telefonat pe mine si mi-a povestit cele intimplate si mi-a spus ca este posibil sa fac inregistrare on-line, am incercat sa fac acest lucru personal prin aplicatia de pe situl campaniei si nu mi sa reusit.
Pentru a verifica daca fac totul corect am rugat ca angajatii campaniei sa citeasca din biletul ei datele ei deoarece nu avea cu ea ochelarii si nu poseda l.moldoveneasca:
nr biletului
nr aeronavei
de catre angajatii au fost deserviti 5 persoane fara ca i se acorde atentia, deoarece ea nu avea cu ea bani si nu vorbea in limba de stat si de ceea ca era in virsta
Vazind atitudinea personalului mama mea a inceput sa plinga si a fost nevoita sa cerseasca bani de la oameni de buna credinta, care au ajutat-o si au achitat taxa de 10 euro.
Consider ca campania
1. a permis sa introduca taxe ascunse care nu sunt indicate in bilet
2. nu a anuntat pasagerii despre faptul ca este necesar sa te inregistrezi gratuit cu 24 de ore inainte de zbor online si daca nu faci acest lucru trebuie sa achiti 10 euro
3. angajatii campaniei au discriminat pe mama mea si nu au ajutat ca sa fie efectuata inregistrarea on-line, achitarea sa fie facuta prin card
In afara de mama mea acolo erau inca zeci de persoane care la fel au fost duse in ieroare de campanie.
Cum sa facem ca compania sa fie obligata sa scrie in tichet si la porcurarea tichetului conditiile inregistrarii: gratuit cu 24 de ore inainte de zbor si in rest 10 euro si sa nu fie admise in viitor asemenea cazuri?

Lawyer comments 3

Download discussion
SILVIU POTÎRNICHE
  • Advocate trainee
  • Civil law
  • Real estate law
  • Business law

De obicei, companiile aeriene percep o taxă suplimentară pentru serviciul de check-in direct la aeroport. Respectiv, trebuie să verificați minuțios pe pagina web a companiei, dacă au specificat acest lucru. Unele categorii de bilete promoționale, pot de asemenea să presupună această taxă.
Mai întâi de toate trebuie examinate toate datele... mai detaliat furnizate pre-contractual de comapnie, și doar după aceea putem oferi un răspuns cit de cit exact.

20 june 2017
Vitalie  Postolache
  • Advocate
  • Civil law
  • Criminal law
  • Labour law
  • Family law
  • Business law
  • Real estate law
  • Traffic violations
  • Other violations
  • Other areas

Stimată Dna, Dvs cind ati procurat bilet de pe website , TREBUIA sa cititi atent conditiile de calatorie , procedura , termenele si pretul la check-in care SUNT publicate. Odata ce dvs nu ati fost atenta la ele , SINGURA sunteti vinovata de situatia creata.
Nimic nu va impedica sa... mai detaliat intrati oricind pe saitul companiei aeriene sa cititi aceste informatii, sa sunati din timp SI NU IN ULTIMUL MOMENT.
Opinia mea ca mare succes in a pune la punct compania nu aveti.
Daca aceasta informatie nu era publicata pe sait la momentul procurarii biletului , atunci puteti cere acesti bani pentru check-in inapoi.

Cu respect, Avocatul Vitalie Postolache,

20 june 2017
SILVIU POTÎRNICHE
  • Advocate trainee
  • Civil law
  • Real estate law
  • Business law

Doamnă, totuși ați putea depune o reclamație, cu privire la altitudinea angajaților companiei aeriene, în partea ce ține de consilierea și deservirea Clienților. Mai ales, pentru faptul că nu cunosc limba română! Pentru aceasta, cereți Registrul de reclamații de la companie. Acolo descrieți pe larg cele întâmplate, și solicitați... mai detaliat să fie luate măsuri față de personalul companiei, cu despăgubirea clientului (oferirea unor facilități, plata unei sume de bani, etc.) de asemenea, indicați despre intirzierea zborului, și solicitați sa fiți despagubita conform actelor normative. Rezervați-vă in svris dreptul de a depune o plângere la Agenția de protecție a consumatorului.

21 june 2017