Bună ziua. Am procurat de la un magazin online un bun, cu achitarea în rate. Bunul în cauză ne-a fost livrat acasă, dar am constatat imediat că nu funcționează. După multe insistențe, vânzătorul a luat bunul la service, iar peste un timp l-au trimis prin curier înapoi. Acesta a funcționat puțin, dar s-a defectat foarte repede. Vânzătorul la telefon nu răspunde. Am achitat deja prima rată, dar de bunul procurat nu ne putem folosi. Unde să ne adresăm, ce să facem ca să ne recuperăm banii sau să primim un bun funcțional. Când am primit bunul prima dată, nici nu era în cutie. Bănuim că este un produs defect, ”mutat” de la un cumpărător la altul.
Mihail Grigoraş
Buna d-na Valeria, e o chestie ne plăcută, mai ales ați făcut olain, firma cu care v-ți aflat în contact DVS nu sunteți în drept să apelați la judecătoria din țară, dar nici la poliție, o să primiși un eăspuns, că ei nu pot să facă nimica. Eu pot să... mai detaliat vă spun să uitați de banii cheltuiți, ați fost folosit cum se mai spune în rusă în темное . În cercați să aăelați la avocații noștri, o să cheltuiți bani în dodim să știți că persoana cu care ați discutat stau într=o parte și se râd de DVS și se gândesc, mai dă doamne de așa proști.