Ce sa fac dacă am achitat factura de încălzire unui furnizor greșit?

14 aprilie 2021 6

Buna. Am greșit furnizorul in timpul plății online pentru energia termică. Banii nu au mers unde ar fi trebuit. Nu sunt proprietarul apartamentului și nu am contract de inchiriere. Proprietara e peste hotare. Cum as putea sa recuperez banii inapoi in cont?

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
Mihaela Pascal
  • Jurisconsult
  • Dreptul civil
  • Dreptul muncii
  • Dreptul imobiliar
  • Contravenţii rutiere
  • Alte domenii

Bună ziua.

Pentru început încercați să telefonați la acel operator. De regulă ei sunt receptivi.
Ulterior, dacă nu rezolvă, înaintați o cerere în care indicați toate datele pentru a putea identifica tranzacția (data transferului, ora, contul de pe care sa transferat, contul pe care sa transferat etc.) și a vă restitui banii... mai detaliat ce nu le aparțin.

În acest caz, nu e necesar să prezentați dovada împuternicirilor.

Succes.

16 aprilie 2021