Ce sa fac dacă am achitat factura de încălzire unui furnizor greșit?

14 april 2021 11

Buna. Am greșit furnizorul in timpul plății online pentru energia termică. Banii nu au mers unde ar fi trebuit. Nu sunt proprietarul apartamentului și nu am contract de inchiriere. Proprietara e peste hotare. Cum as putea sa recuperez banii inapoi in cont?

Jurist comments 1

Download discussion
M P
  • Legal consultant
  • Civil law
  • Labour law
  • Real estate law
  • Traffic violations
  • Other areas

Bună ziua.

Pentru început încercați să telefonați la acel operator. De regulă ei sunt receptivi.
Ulterior, dacă nu rezolvă, înaintați o cerere în care indicați toate datele pentru a putea identifica tranzacția (data transferului, ora, contul de pe care sa transferat, contul pe care sa transferat etc.) și a vă restitui banii... mai detaliat ce nu le aparțin.

În acest caz, nu e necesar să prezentați dovada împuternicirilor.

Succes.

16 april 2021