Compania aviatică

1 august 2019 24

Bună ziua! O companie aviatică a refuzat imbarcarea soției în avion, fiindcă pașaportul era valabil încă 2 luni și jumătate! Chiar dacă tot ei m-au convins la call center că soția nu trebuie sa-si schimbe pașaportul pentru a schimba datele din bilet și că va putea zbura cu acel pașaport! Ei au refuzat să ofere compensație! Cum să procedez?Cum să găsesc un avocat competent?

Comentariile juriștilor 1

Descărcaţi discuția
Cristian Iustin
  • Avocat
  • Dreptul civil
  • Alte domenii
  • Dreptul muncii
  • Dreptul familiei
  • Dreptul afacerilor
  • Alte contravenţii

Buna Vlad, intradevar compania aeriana are obligatia de a va informa, totodata, in cazul in care ati procurat online biletul, trebuia sa fiti informat despre aceste reguli, in cazul de fata legea privins protectia consumatorului va protejeaza, inaintati o somatie motivata catre companie (in forma scrisa) in caz de refuz... mai detaliat sesizati instanta de judecata, pentru mai multe detalii puteti sa ma contactati.

2 august 2019