PrimaRăspunsuriDaca zborul a fost aminat cu 24 de ore, pot cere o recompensa?
Daca zborul a fost aminat cu 24 de ore, pot cere o recompensa?
9 august 201744
Cornel
Am procurat foaie turistica si mi s-a aminat zborul cu 24 de ore, respectiv am pierdut o zi de odihna. De la cine trebuie sa cer recompensa?
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
1. Vă adresaţi cu o pretenţie la firma turistică cu care aţi încheiat contractul şi cereţi reducerea proporţională a preţului:
Articolul 746. Dreptul creditorului la reducerea obligaţiei corelative
(1) În cazul în care nu poate cere rezoluţiunea contractului, creditorul are dreptul la reducere proporţională a obligaţiei sale corelative.
(2) Reducerea proporţională...mai detaliata obligaţiei corelative se determină în funcţie de toate circumstanţele pertinente.
(3) În cazul în care obligaţia corelativă nu poate fi redusă, creditorul are dreptul de a cere doar repararea prejudiciului.
__________
Legile Republicii Moldova
1107/06.06.2002 Codul civil. Cartea a treia - Obligaţiile (art.512-1431) //Monitorul Oficial 82-86/661, 22.06.2002
Octavian Cazac
1. Vă adresaţi cu o pretenţie la firma turistică cu care aţi încheiat contractul şi cereţi reducerea proporţională a preţului:
Articolul 746. Dreptul creditorului la reducerea obligaţiei corelative
(1) În cazul în care nu poate cere rezoluţiunea contractului, creditorul are dreptul la reducere proporţională a obligaţiei sale corelative.
(2) Reducerea proporţională... mai detaliat a obligaţiei corelative se determină în funcţie de toate circumstanţele pertinente.
(3) În cazul în care obligaţia corelativă nu poate fi redusă, creditorul are dreptul de a cere doar repararea prejudiciului.
__________
Legile Republicii Moldova
1107/06.06.2002 Codul civil. Cartea a treia - Obligaţiile (art.512-1431) //Monitorul Oficial 82-86/661, 22.06.2002
2. Puteţi să adresaţi o pretenţie şi companiei aeriene care a emis biletul pe numele dvs şi cereţi compensaţii strict pentru intârzierea zborului.
Vedeţi aici nişte informaţie şi datele unui avocat: https://www.facebook.com/notes/avocat-vitalie-postolache/info-utila-pentru-pasagerii-care-apeleaz%C4%83-la-companii-ue-pentru-ob%C5%A3inerea-de-com/1930368967234262/