Buna ziua! M-am inscris intr-o companie de produse cosmetice, unde plasam comenzi si la fiecare 150 puncte se acumula un bonus pe catalog (catalogul dureaza 3 saptamani). Am acumulat bonus o suma mărișoara pe care mi-au scazuto la urmatoarea comanda. La urmatorul catalog urma iar sa iau un bonus, dar nu mi l-au pus. Am intrebat de ce nu am primit bonusul si mi-au raspuns ca trebuie sa introduc codul din buletin, plus poza buletinului de identitate si apoi il voi primi. Am facut cum au spus, dar nu s-a schimbat nimic. Au trecut doua saptamani si nimeni nu-mi raspundea la intrebarea aceasta, pana am vorbit cu managerul meu care a raspuns ca mi-au calculat prea mult bonus si ca s-a extras o parte si ca inca le sunt datoare. Acuma ce urmeaza: daca eu nu mai fac nicio comanda, ma vor da in judecata pentru ca am datorii la ei? Ajutati-ma, va rog: ce pot face in asa caz? Eu nu aveam asa suma mare ca sa cumpar produse de la ei, mi-au dat bonus si eu am luat produsele si acum imi cer bani. Unde sa ma adresez, cine poate sa ma ajute?
Vitalie Onofrei
Buna
Incercați sa sesizați Agenția pentru protecția consumatorilor, posibil sa va ofere informatii mai ample după cercetarea cauzei.