Am procurat un aparat electrocasnic - aspirator si am primit garantie la el. In aceeași zi am inceput sa-l folosesc, dar am inteles ca nu face fata cerintelor. Nu aspira asa cum am dorit, nu sunt satisfacut de rezultat. A doua zi, am contactat telefonic compania care mi-a vindut produsul. Acolo am fost informat ca nu pot intoarce produsul in cauza, deoarece aspiratorul se regaseste in Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar din Legea consumatorului nr.105/2003.
Întrebare: Oare nu am eu dreptul sa intorc aspiratorul in termen de 14 zile si sa-mi fie restituiti banii, daca nu sunt satisfacut de produs?
Serghei Sandu
Desigur că puteţi restitui produsul Vlad. În Hotărîrea Guv. care a fost menţionată de vânzător acest produs nu se regăseşte. Dar este important, dacă produsul nu a fost deteriorat şi are acelaşi aspect şi funcţionalitate ca la momentul procurării dvs. puteţi să solicitaţi schimbarea acestuia cu alt produs mai performant... mai detaliat cu achitarea diferenţei de preţ, dacă nu vi se poate oferi acest schimb atunci sunteţi în drept să solicitaţi contravaloarea produsului. Trebuie să le înaintaţi o solicitare în formă scrisă.