Compensatii la serviciile comunale

6 января 2019 32

Buna ziua. As dori sa primesc compensatii la serviciile comunale, dar nu stiu unde sa depun cerere si cum sa ma adresez. Sunt mama singura, neangajata si copilul meu primeste alocatie pentru ca i-a decedat tatal. Am inteles ca trebuie certificat de somer pentru a depune cererea la primaria Chisinau, dar eu nu il am. Ce pot sa fac? Multumesc.

Jurist comments 2

Download discussion
SILVIU POTÎRNICHE
  • Адвокат-стажер
  • Гражданское право
  • Право недвижимости
  • Экономическое право

Bine ai venit pe yAvo!
°°°
LISTA
actelor necesare pentru acordarea compensaţiilor nominative pentru serviciile comunale şi pentru consumul de gaze naturale, lemne şi cărbune folosite pentru încălzire

paşaportul de tip vechi, buletinul de identitate (copie);
adeverinţa de naştere a copiilor (copie);
certificatul de căsătorie (copie);
certificatul privind componenţa familiei eliberat de către gestionarul fondului mlocativ sau... mai detaliat primăriile oraşelor, satelor (comunelor) din componenţa municipiului Chişinău;
certificatul privind suprafaţa locuinţei (casei) şi/sau tipul de încălzire şi alte servicii de care beneficiază solicitantul, eliberat de întreprinderea municipală de gestionare a fondului locativ sau de primărie, de cooperativele pentru construcţii de locuinţe, asociaţiile de locatari ai apartamentelor privatizate, de întreprinderile ce au la balanţă fond locativ şi cămine;
copia facturii despre plata serviciilor comunale pe ultima lună până la depunerea cererii;
extrasul din contul personal sau cartea de imobil;
certificatul despre salariu, eliberat de la locul de muncă pentru ultimele 12 luni;
alte documente ce confirmă necesitatea compensării cheltuielilor şi statutul de familie defavorizată social.

NOTĂ: Solicitantul poartă răspundere pentru corectitudinea şi veridicitatea datelor incluse în cerere. Documentele care ţin de competenţa autorităţilor publice municipale, inclusiv a întreprinderilor municipale, se eliberează fără plată. Cererea (cu copiile anexate) va fi înregistrată, în modul stabilit, la Direcţia generală locativ-comunală şi amenajare şi Primăriile oraşelor, satelor (comunelor) din componenţa municipiului Chişinău, care îi va elibera solicitantului o recipisă cu data primirii şi numărul de înregistrare a cererii respective.

8 января 2019
SILVIU POTÎRNICHE
  • Адвокат-стажер
  • Гражданское право
  • Право недвижимости
  • Экономическое право

Certificatul de șomer poate fi obținut la Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă din raza domiciliului Dvs.

Dacă veți avea statut de șomer, veți putea beneficia și de indemnizațiile pentru șomeri.

Cererea de acordare a compensațiilor pentru serviciile comunale o puteti depune la Primărie.

8 января 2019