Buna ziua, stimati juristi. Am achitat pentru niste servicii, care urmau sa fie prestate in viitor. Contractul nu l-am semnat din cauza ca nu dispuneam de timp sa astept perfectarea acestuia, urma sa-l semnez mai tarziu, asa convenisem cu prestatorul. Ulterior la mine au aparut alte circumstante si am solicitat rezlierea contractuluui si restituirea banilor achitati, instiintand prestatorul despre asta in termen de 10 zile lucratoare de la momentul inceperii prestarii serviciilor. Prestatorul a refuzat restituirea banilor, invocand clauza contractuala ce prevede o penalitate de 100% din contract in caz de reziliere cu minim 3 zile calendaristice de la data prestarii serviciilor.
Mentionez ca bonul fiscal care confirma achitarea serviciilor l-am pierdut. Ce fac? Unde ma pot adresa in cazul in care contractul nu este semnat din vina mea, iar bonul fiscal l-am pierdut? Care sunt sansele de restituire a banilor? Multumec anticipat! Cu stima.
Igor Brinișter
Buna L
Despre ce fel de servicii este vorba? Dvs ați contractat serviciile la oferă specială sau nu?
În lipsa unor probe ce ar proba existența unui raport contractual între Dvs și profesionist va fi dificil de a dovedi cele invocate.
Totuși, fiind profesionist acesta urma să se asigure ca semnați contractul, chiar... mai detaliat dacă, la acel moment erați în grabă.
În dependență de tipul serviciilor, achiziționarea acestora la oferă specială sau nu urmează a fi evaluata posibilitatea rezolvirii raportului dat.
Astfel, ați putea să vă adresați cu o plangere la Agenția Protecției Consumatorilor și Supravegherea Pieței.
Pentru mai mult detalii accesați pagina web a instituției publice respective.
www.consumator.gov.md