Buna ziua. In weekend am hotarat sa mergem la odihna la Ucraina cu 2 copii mici. Am apelat la o agentie de turism, am achitat suma integrala si am mers. Ajunsi la fata locului, cu masina proprie, cu 2 copii mici, la hotel ni s-a explicat ca s-a produs o greseala si ca ne ofera alt hotel (la care noi am fost in trecut si la care categoric nu am am mai dorit sa mergem). Am refuzat propunerea lor, am luat copiii si la 10 noaptea ne-am intors inapoi in MD. Intrebarea mea e: putem cumva sa ii facem sa raspunda, banii au zis ca-i intoarce, cand nu stiu, dar stresul si chinul prin care am trecut nu o sa-l uit niciodata. Are rost sa mergem mai departe cu aceasta problema? Nu ma pot linisti cum au procedat.
Igor Brinișter
Buna!
Întâi de toate urma sa informați imediat Agenția de turism pentru a le oferi posibilitatea să remedieze problema.
Înțeleg ca vi s-a oferit o alternativă care, ați refuzat-o!
Care a fost motivul exact că nu ați acceptat acea ofertă? Erau condițiile de cazere oferite mai proaste decât în hotelul pentru care ați... mai detaliat optat inițial?
Acceptați restituirea sumei și încercați sa solicitați daune morale, iar în caz că refuză vă puteți adresa în instanța de judecată.
Probabilitatea că veți obține o sumă mare este foarte mică!