A cui este vina: a cumpărătorului sau a vânzătorului?

07 november 2022 41

Bună ziua. Sunt director la un magazin de încălțăminte. Am primit de la un cumpărător reclamație precum că a procurat o pereche de pantofi de damă și după ce le-a încălțat o singură dată la o ceremonie a depistat faptul că mărimea pantofilor este diferită. I-a adus la magazin și declară că magazinul este de vină pentru că a văndut pantofii cu mărimi diferite și cere să fie scimbați cu unii noi, dar de mărimea potrivită (adică ambii de o mărime). Dar în caz că îi dau alții, eu rămân cu un pantof purtat (folosit) și nu voi putea vinde perechea respectivă. Am refuzat din cauză că sunt folosiți, dar cei de la Protecția Consumatorilor insistă că eu sunt de vină că am vândut produse neconforme. A cui este vina: a cumpărătorului sau a vânzătorului în cazul descris? Mulțumesc anticipat pentru răspuns.

Lawyer comments 1

Download discussion
Filip Rotaru
  • Legal consultant
  • Civil law
  • Criminal law
  • Labour law
  • Family law
  • Traffic violations
  • Other violations

Buna ziua Vitalie,
Din cele relatate de dvs, consider corecta solutia Agentiei pentru protectia consumatorului.
Dvs, in calitate de profesionist aveati obligatia de a verifica si livra produsul descris de consumator, pentru utilizarea normala a acestuia.

Totusi daca eroarea s-a facut din culpa furnizorului, de exemplu furnizorul a livrat incaltamintea de marimi... mai detaliat diferite , puteti merge printr-o actiune in regres catre ei .

Daca aveti intrebari suplimentare nu ezitati sa le adresati la adresa de email: rotaru.help@gmail.com

08 november 2022