Bună ziua. Am comandat la un internet-magazin o cabină de duș. A fost livrată cu un defect (o porțiune de ecran era ruptă și avea o crăpătură), dar acesta nu a fost observat la momentul livrării, pentru că erau puse alte piese deasupra. Mama pensionară a semnat că a primit marfa. Mai taârziu, am apelat compania care a livrat marfa, dar vor să schimbe produsul. Este însă evident că marfa a fost defectată în timpul transportării, pentru că este o uzură caracteristică transportării. Cum sa facem dreptate?Mersi mult.
Vitalie Onofrei
Buna
dacă se admite schimbarea produsului pe unul analogic, valorificați posibilitatea, daca compania se refuză de colaborare, puteți sesiza Agenția pentru protecția consumatorului.
Problema e că, internet magazin primește doar comanda și strînge bunurile de la furnizor, cîte odată chiar și transportatorul este un terț, astfel aveți de furcă cu 3 entități... mai detaliat ne fiind clar unde ar fi fost produs defectul, în așa caz, apelați la ajutorul Agenției protecției consumatorului.