Bună ziua! Am perfectat un abonament la un operator de telefonie mobilă și am cumpărat de la acesta un telefon cu achitarea în rate. La un moment dat, operatorul a început să includă în factură sume pentru servicii pe care nu le-am folosit. În afară de aceasta, telefonul cumpărat avea un defect, dar vânzătorul nu mi l-a schimbat pe garanție. Eu am refuzat să achit sumele inventate de operator și m-au dat în judecată, care a avut loc fără prezența mea. Prin urmare, mi-au blocat contul în Euro și îmi cer să achit 4.085 lei. Executorul mi-a blocat 201 euro și nu dorește să facă operațiunea de schimb valutar din Euro în lei, dar eu acum nu lucrez și nu am niciun venit și nu am de unde achita în lei, iar Euro nu vor să primească.
Asta e una, dar problema cea mare este datoria pe care creditorul a inventat-o, adică îmi cere să achit ceva ce nu am folosit. Unde trebuie să mă adresez ca să rezolv problema aceasta?
Serghei Marciuc
Bună ziua Alexandru.
Puteţi să vă adresaţi la Agenţia pentru protecţia consumatorului.
Dar în situaţia cînd deja există o hotărîre judecătorească, practic nu mai puteţi face nimic.