HomeAnswersLa cumpărarea unui teren agricol, ce acte trebuie să aiba vânzătorul la notar (vânzătorul este SRL)
La cumpărarea unui teren agricol, ce acte trebuie să aiba vânzătorul la notar (vânzătorul este SRL)
09 january 20193
Ana
Vreau sa cumpar un teren agricol de la un vânzător SRL. Vreau sa stiu ce acte trebuie sa aiba vanzatorul la notar. Mersi anticipat.
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Actele necesare la încheierea Contractului de Vânzare-Cumpărare la care este parte un vânzător persoană juridică sunt:
1. Extrasul complet eliberat de Agenția Servicii Publice (în trecut Camera Înregistrării de Stat)
2. Certificatul de Înregistrare al societății comerciale – vânzător (dacă i s-a eliberat)
3. Statutul societății comerciale – vânzător
4. Buletinul de identitate, fișa de atașament a administratorului...mai detaliatsocietății comerciale – vânzător
5. Convocarea adunării generale extraordinare a societății comerciale în scopul adoptării deciziei privind comercializarea bunului imobil în cauză – vânzător
6. Proces – verbal al adunării generale extraordinare a membrilor asociați ai societății comerciale (vânzător) privind adoptarea deciziei de a vinde bunul imobil la prețul de XXXX EURO/MDL/USD – vânzător
7. Extras eliberat de Oficiul Cadastral privitor bunul imobil – vânzător
8. Certificat eliberat de Oficiul Cadastral Teritorial privind valoarea bunului imobil - vânzător
9. Certificatul eliberat de Direcția de Administrare Fiscală privind lipsa datoriilor față de buget privind plata impozitelor pentru bunul imobil - vânzător
10. Actul juridic în baza căruia Vânzătorul a dobândit dreptul de proprietate asupra acestui bun imobil – vânzător
11. Procura cu drepturile respective expres indicate în aceasta dacă, vânzătorul este reprezentat de către o altă persoană decât administratorul Societății Comerciale.
Igor Brinișter
Actele necesare la încheierea Contractului de Vânzare-Cumpărare la care este parte un vânzător persoană juridică sunt:
1. Extrasul complet eliberat de Agenția Servicii Publice (în trecut Camera Înregistrării de Stat)
2. Certificatul de Înregistrare al societății comerciale – vânzător (dacă i s-a eliberat)
3. Statutul societății comerciale – vânzător
4. Buletinul de identitate, fișa de atașament a administratorului... mai detaliat societății comerciale – vânzător
5. Convocarea adunării generale extraordinare a societății comerciale în scopul adoptării deciziei privind comercializarea bunului imobil în cauză – vânzător
6. Proces – verbal al adunării generale extraordinare a membrilor asociați ai societății comerciale (vânzător) privind adoptarea deciziei de a vinde bunul imobil la prețul de XXXX EURO/MDL/USD – vânzător
7. Extras eliberat de Oficiul Cadastral privitor bunul imobil – vânzător
8. Certificat eliberat de Oficiul Cadastral Teritorial privind valoarea bunului imobil - vânzător
9. Certificatul eliberat de Direcția de Administrare Fiscală privind lipsa datoriilor față de buget privind plata impozitelor pentru bunul imobil - vânzător
10. Actul juridic în baza căruia Vânzătorul a dobândit dreptul de proprietate asupra acestui bun imobil – vânzător
11. Procura cu drepturile respective expres indicate în aceasta dacă, vânzătorul este reprezentat de către o altă persoană decât administratorul Societății Comerciale.