Moldtelecomul taraganeaza transferul abonamentului de la o adresa la alta

06 may 2017 30

Cum as putea actiona in caz ca am solicitat sa mi se modifice abonamentul de internet de la o adresa la alta ? Si au trecut 7 zile lucratoare dupa cum ei mi-au spus ca in 7 zile se fac aceste lucrari, cam mult insa, in fine, insa la mine internetul este achitat, zilele merg, banii am achitat, insa de serviciu nu ma pot folosi.

Lawyer comments 2

Download discussion
SILVIU POTÎRNICHE
  • Advocate trainee
  • Civil law
  • Real estate law
  • Business law

ai dreptul la un recalcul, adica in mod normal factura pentru luna curenta nu ar trebui sa includa zilele in care serviciul nu s-a prestat. Daca factura este deja achitata, recalculul trebuie facut pentru luna urmatoare.

09 may 2017
Octavian Cazac
  • Advocate
  • Civil law
  • Business law
  • Real estate law

Calea cea mai rapidă pentru a soluţiona problema este să scrii plângeri la:
1) administraţia Moldtelecom
2) consumator.gov.md
3) http://www.anrceti.md/node/41

09 may 2017