Am comandat o piesa de la dealer-ul oficial. Mi-a venit piesa, dar nu am nevoie de ea, adica am gresit cand am comandat-o. Ei spun ca nu o pot intoarce, pentru ca e livrata la comanda. Am dreptul sa o intorc si sa cer banii?
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Desigur, Produsul poate fi returnat dacă consumatorul se adrează în timp de 14 zile calendaristice din ziua cumpărării și are cu el bonul de casă. De asemenea, trebuie să prezinte produsul nefolosit, adică să nu fie purtat, să nu conţină defecte şi lovituri mecanice, să fie etichetat, iar starea...mai detaliatbunului să-i permită vânzătorului o nouă comercializare.
Argumentul invocat de vânzător este unul ilegal și abuziv care îl puteți reclamă înscris către aceștia cu solicitarea de vă restituie banii și a primi bunul înapoi or în caz contrar cu plângere către Agentia pentru Protecția Consumatorilor.
Andrei Domenco
Buna ziua,
Desigur, Produsul poate fi returnat dacă consumatorul se adrează în timp de 14 zile calendaristice din ziua cumpărării și are cu el bonul de casă. De asemenea, trebuie să prezinte produsul nefolosit, adică să nu fie purtat, să nu conţină defecte şi lovituri mecanice, să fie etichetat, iar starea... mai detaliat bunului să-i permită vânzătorului o nouă comercializare.
Argumentul invocat de vânzător este unul ilegal și abuziv care îl puteți reclamă înscris către aceștia cu solicitarea de vă restituie banii și a primi bunul înapoi or în caz contrar cu plângere către Agentia pentru Protecția Consumatorilor.