Am facut comanda livrare la domiciliu de la un local. In timp ce mancam kebabul, am gasit un ciob de sticla. Vreu sa cer compensatie. Cum pot sa o fac?
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Întâi de toate este necesar să-i înaintați o reclamație față de comerciant, iar în cazul în care nu vă satisface cerințele sau nu ajungeți la un numitor comun adresați-vă în instanța de judecată.
Pentru a putea confirma temeinicia pretențiilor față de comerciant faceți fotografii produs alimentar și păstrați bonul de...mai detaliatcasă.
Dacă există martori împreună cu care ați luat masa ar fi perfect pentru a confirma cele susținute de către Dvs.
Igor Brinișter
Bună ziua!
Întâi de toate este necesar să-i înaintați o reclamație față de comerciant, iar în cazul în care nu vă satisface cerințele sau nu ajungeți la un numitor comun adresați-vă în instanța de judecată.
Pentru a putea confirma temeinicia pretențiilor față de comerciant faceți fotografii produs alimentar și păstrați bonul de... mai detaliat casă.
Dacă există martori împreună cu care ați luat masa ar fi perfect pentru a confirma cele susținute de către Dvs.