Clientul a descopierit ca nu i se ajunge un detaliu din cele procurate dupa 5 ore de la plecare din magazin

03 may 2017 31

Clientul a descopierit ca nu i se ajunge un detaliu din cele produrate de el, dupa 5 ore de la plecare din magazin. Din spusele vinzatorului, el a numărat marfa cum se cuvine şi a înmînat-o clientului împreună cu cecul. Clientul a intervenit cu un apel la sf. zilei de lucru şi a cerut detaliul care lipseşte. Directorul companiei cere ca clientului să i se dea detaliul şi costul detaliului să se reţină din salariul vinzatorului. E corect?

Jurist comments 1

Download discussion
Dumitru Barbaroș
  • Advocate
  • Civil law
  • Labour law
  • Business law
  • Family law
  • Traffic violations

Bună ziua Maria,

Partea contractului individual de muncă (angajatorul sau salariatul) care a cauzat, în legătură cu exercitarea obligaţiilor sale de muncă, un prejudiciu material şi/sau moral celeilalte părţi repară acest prejudiciu.
Salariatul este obligat să repare prejudiciul material cauzat angajatorului.
Pentru prejudiciul cauzat angajatorului, salariatul poartă răspundere materială în... mai detaliat limitele salariului mediu lunar.

03 may 2017