În aprilie am procurat un bilet avia tur-retur Verona Chisinau. În ziua zborului am facut web chek-in, dar din anumite motive nu am reușit să ajung la zbor. Peste citeva zile am venit cu alt zbor, din alt oras. Careva pretenții la campanie nu am avut. Dar cand sa ma intorc peste 1 luna la Verona, biletul din Chisinau mi-a fost anulat fara ca sa fiu anuntata, cu toate ca a fost achitat integral. Operatorul companiei a motivat ca aceasta este practica internationala, pentru biletul tur-retur daca nu te-ai folosit de primul bilet - automat al doilea este anulat. Ce putem să facem, pentru ca am fost nevoiti sa cumparam un alt bilet in ziua zborului pretul caruia a fost mai mare. Va multumim anticipat.
Igor Brinișter
Bună ziua,
Sunteți în drept să solicitați repararea prejudiciului cauzat prin faptul ca a-ți fost nevoită sa procurați un alt bilet de călătorie la un preț mult mai mare.