Am fost conectată la rețeaua Sun Communications acum câțiva ani, apoi după o perioadă nu m-am folosit nereziliind contractul. În ianuarie 2018 am fost contactată de o firmă de colectare a datoriilor de necesitatea achitării datoriei și deconectarea de la servicii. În februarie 2018 am mers la oficiul Orange de pe strada Kiev, am achitat datoriile și aparatura neîntoarsă si astfel am reziliat contractul cu Sun Communications. Mi s-a spus că totul e bine. Acum, in iunie 2019 am fost contactată de aceeași companie, care susține că am o datorie și aparatura neachitată și în caz de neachitare sunt dată în judecată. Pe 6 iunie 2019, am o întâlnire cu reprezentanții companiei în cauză și aș vrea să aflu cum aș putea să mă apăr. Cum aș putea să demonstrez că am reziliat contractul dacă nu am chitanța de achitare a echipamentului?
Vitalie Onofrei
Buna ziua
nu a fost eliberată o asemenea chitanță? sau sa pierdut? dacă e vorba de achitare prin intermediul băncii, se poate de încercat a solicita de la ei un extras confirmativ, dacă sa achitat direct la companie, e mai complicat, deoarece va fi greu de identificat o asemenea plată.
dacă nu... mai detaliat au fost eliberat în general careva acte confirmative de plată, nu aveți posibilitatea de a proba efectuarea plății, astfel, veți fi obligată să achitați încă odată.