Telefon luat in credit

21 february 2018 78

Pe data de şapte februarie, din magazinul Orange de la Varniţa, m-am luat un telefon in credit. Mie nu-mi place cum funcţioneaza acest telefon şi m-am adresat in magazinul dat ca sa-l schimb pe un alt model de telefon, ori sa intrerup contractul. Mi-au spus ca nu pot face acest lucru. Spuneti-mi, va rog, cum trebuie sa procedez ca sa nu mai am de-a face cu magazinul dat?!

Lawyer comments 2

Download discussion
Igor Brinișter
  • Advocate
  • Civil law
  • Family law
  • Real estate law
  • Business law
  • Other areas
  • Labour law
  • Other violations

Bună ziua Ecaterina,
Potrivit Legii privind protecția consumatorului dvs sunteți în drept ca în termen de 14 zile din data procurarii sa restituiți bunul.
Mergeți la magazinul dat și cereți cartea de reclamații în care descrieți problema și solicitați, după caz, înlocuirea bunului, remedierea deficienței sau returnarea banilor, în dependență de ce... mai detaliat va doriți dvs.
Faceți poze la ceea ce scrieți. Totodată, expediați o cerere prealabilă atât la adresa juridică a companiei, cât și pe adresa magazinului de unde ați procurat telefonul.
Cererile le depuneți personal, iar dacă va refuza la expediați printr-o scrisoare recomandată cu aviz de recepție. Păstrați și pentru dvs o copie la cererile ce le expediați, în cazul în care nu reușiți sa soluționati amiabil aveți necesitate de a prezenta aceste copii instanței de judecată și la APC. Faceți poze la telefon, și toate actele pe care le aveți, în special faceți o copie a bonului de casă și facturii dacă vi s-a eliberat factură.
Vânzătorul nu va poate refuza în acest caz. Iar în cazul în care va refuza puteți sa va adresați la Agenția Protecției Consumatorului.

21 february 2018
Igor Brinișter
  • Advocate
  • Civil law
  • Family law
  • Real estate law
  • Business law
  • Other areas
  • Labour law
  • Other violations

Cu cine ați semnat contractul de împrumut? Cu Orange Moldova sau un alt agent economic?

21 february 2018