Unde sã-mi caut drepturile consumatorului?

29 april 2017 631

At procurat un telefon de 10.000 lei cu un an garanţie, la 7 luni apare o pata pe ecran violeta care tot se marea, intr-o saptamînã ecranul se intunecã cu totul. Îl duc la magazin, telefonul a fost luat la reparatie pe garanţie si in ziua predarii la magazin a fost intocmit act despre stare telefonului. In ziua primirii tel. are doar mici petişoare pe sticla din spate (asta era scris de consultantul din magazin) in rest tel. este ideal apoi urmeaza doua luni de asteptare si eu imi cer tel. inapoi. Aparatul a fost scos de pe garanţie din cauza lovirii mecanice si sticlei crapate care la momentul predarii nu era si tel e in stare mai urita cum era. Nu l-am luat din magazin si am rugat sa mi se rezolve situatia. Rog sa ajutati unde pot sa-mi aflu dreptul de consumator si cum sa rezolv corect cazul. Multumesc frumos.

Lawyer comments 1

Download discussion
Mariana Stratan
  • Advocate
  • Civil law
  • Labour law
  • Business law
  • Family law

Cel mai recomandabil in cazul Dvs. ar fi sa sesizati in scris Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorilor (http://consumator.gov.md/).

Iata aici gasiti modelul de reclamatie pe care il puteti adresa Agentiei pentru Protectia Consumatorilor si in care explicati in detaliu situatia Dvs. (anexati copii ale documentelor confirmatoare: bon de casa, talon de... mai detaliat garantie, recipisa de predare a telefonului, recipisa de refuz de ridicare a telefonului (daca este), poze ale telefonului defectat (daca aveti)):

http://consumator.gov.md/lib.php?l=ro&idc=79&t=/Vreau-sa-depun-o-PLANGERE/Model-de-reclamatie

Ii puteti contacta in prealabil si telefonic la linia fierbinte a consumatorului, dar reclamatia depuneti-o numaidecat in scris.

Contacte ANPC (vedeti Directia Relatii cu Consumatorii): http://consumator.gov.md/feedbacktxt.php?l=ro&idc=176

30 april 2017