Buna! Pe care cadrul legal ne bazăm atunci când vorbim de produse personalizate? În HOTĂRÂREA Nr. 329 din 23-05-1995 si HOTĂRÂREA Nr. 1465
din 08-12-2003 referitor la schimb/retur marfa, nu este specificat nimic referitor la produsele personalizate, de ex. cărți, albume personalizate etc. În...
Buna ziua. Compania de telefonie mobila mi-a modificat abonamentul, si anume de la 130 lei la 190 lei. Aceasta s-a intamplat fara acordul meu, fara ca prestatorul sa ma sune. Am primit doar un mesaj prin care am fost informata ca abonamentul a fost modificat. Achit de 8 luni. Vreau sa-mi...
Buna ziua. In ce termen trebuie sa raspuna o companie aeriana la pretentiile inaintate de clienti? Este vorba de 15 sau 30 zile?
Buna! Soţia a facut card bancar pentru a primi bursa de la şcoală (așa a fost cerința şcolii). Atunci le-au spus că după ce termină şcoala, cardul bancar nu va fi necesar. După absolvire, soția nu a făcut nimic în privința cardului. mai târziu, ne-am căsătorit, soția a luat numele meu. După 2...
Добрый день. Клиент купил товар 9 месяцев назад, обратился в сервис по гарантии, где установили причину поломки и обязались устранить в течении 14 дней. Но клиент отказывается от ремонта и просит возврат денег, при этом товар не хочет забирать из сервиса и не возвращает оставшуюся комплектацию и...
Buna ziua! Doresc sa inchid un depozit cu rata dobanzii flotanta de 5,25%, deschis la 01.03.21 cu termen pana la 01.03.24. Conform contractului, in caz de restituire a depozitului, indiferent de motiv, dobanda se calculeaza si se achita in cuantumul prevazut de banca pentru conturile curente cu...
Bună ziua. Am reziliat contractul pe care îl aveam cu o companie de prestare servicii internet. În termen de 10 zile, urma să le restitui echipamentul. Eu am înțeles că va veni cineva de la ei să îl preia de la domiciliu. Stau liniștit în așteptarea reprezentantului lor cu echipamentul gata de...
Bună ziua. De 3-4 luni, am probleme cu internetul fix de la un furnizor. De nenumărate ori am apelat la serviul tehnic al acestei companii. Ajungând pe loc,ei mereu au un răspuns ”nu știm de ce nu aveți internet” sau ”nu știm care e problema, totul trebuie să meargă”. Vreau să reziliez contracul...
Bună ziua. Am procurat prin intermediul unui magazin online un set de boxe audio. Acasă am constatat că una din boxe are defecte din uzină. Am mers cu ele înapoi la magazin, consultantul în cauză a înregistrat defectul și boxele au fost trimise la centrul de service. După aproximativ două...
Buna ziua. În cazul în care am cumpărat un biberon pentru bebeluși și am constatat că nu e ca cel de acasă. Aș vrea să-l schimb în magazin pe alt model. Este voie? Sau se include în lista produselor ce nu pot fi schimbate/returnate?
Buna ziua. Pe data de 27.05.21 am cumparat un telefon de la un magazin de firma. Peste 3 zile am fost nevoit sa returnez acest telefon pe motiv ca nu am fost mulțumit de cum funcționa, adică “se bloca”. Respectiv, pe 30.05.21, cand am returnat telefonul, am primit in schimb o foaie fara adresa...
O persoana fizica a achitat arvuna unui local pentru organizarea unui eveniment de familie. Plata arvunei este documentata printr-o recipisa prin care localul confirma ca a primit aceasta suma.
Odata cu venirea pandemiei si fiind in imposibilitate de a organiza evenimentul din considerentul ca...
E posibil sa dau in judecata o companie europeana de vanzari online din cauza ca au luat banii dar nu au trimis produsele procurate in valoare de aproximativ 2.500 lei?
Я вчера купила в ломбард-магазине телефон. О дефекте экрана мне там ничего не говорили, я обнаружила это позднее. Могу ли я его вернуть обратно?
Buna ziua! Aproximativ 2 luni in urma am trimis in America 4 pachete mici cu numar de trasabilitate, iar aproximativ 50 de zile de zile in urma, am mai trimis 4 fara numar si aproximativ 30 de zile in urma, am mai trimis 3 cu numar. Toate pachete cu numar de trasabilitate au ajuns la destinatie,...