Bună ziua. Am așa o intrebare: am apelat la centrul service cu un telefon care este încă pe garanție, precum că are un șir de probleme. M-au contactat și am fost informat că nu se repară pe garanție, pentru că am conectat ceva la telefon (boxe) și de la asta sunt probleme (căștile lucrează numai una). Spuneți-mi, va rog, au dreptul să refuze reparația pe garanție? Mulțumesc.
Vitalie Onofrei
Buna ziua,
La etapa procurorii echipamentului, vînzatorul urma să va înmîneze condițiile de garanție pentru acesta. Urmeaza a studia atent prevederile din acesta pentru a ști cu siguranță condiții.
Totuși, dacă considerați că careva drepturi sunt încalcate, puteți să vă adresați cu o cerere/plîngere către Agen9 pentru protecția consumatorilor și Supravegherea Pieței... mai detaliat pe tru ca cei din urmă să efectueze un control al legalității acțiunilor.
http://consumator.gov.md