Buna ziua. Am procurat un ceas inteligent de la un magazin. Ceasul avea un defect pe care l-am descoperit peste cateva zile. Am mers cu el la service centru pentru a fi reparat pe garantie. Peste o saptamina am fost sunat si mi s-a spus ca nu a fost detectat nici un defect si mi-au propus sa scriu o cerere de retunare a banilor sau schimbarea produsului. Juristul companiei mi-a trimis o scrisoare acasa in care este scris ca compania a trimis ceasul la o expertiza independenta care ar costa 720 lei. Daca defectul nu va fi detectat nici de aceasta expertiza, va trebui sa platesc eu 720 lei acestei companii. Dar eu nu am cerut aceasta expertiza si nu am semnat pentru ea, nu am fost avizat din timp si nu mi s-a cerut acordul. Ce pot face in acest caz?
SILVIU POTÎRNICHE
Trebuie să acceptați oferta lor inițială de a schimba produsul ori returnarea banilor.
Nu aveti nici o obligație pentru cheltuielile expertizei, dacă nu le-ați solicitat expres în plus la expertiza inițială.