Buna ziua. Sunt obligati operatorii de telefonie mobila sa-mi dea intrebari de identificare atunci cind solicit careva detalii referitor la contul meu de abonament?
Care lege ii obliga? Multumesc!
Как добавить пояснения по моему вопросу?
Если хотите вступить в диалог с юристами по Вашему вопросу, добавьте собственный комментарий под ответами юристов. Для этого Вам необходимо войти в профиль пользователя, следуя по ссылке отправленной сервисом yAvo на Ваш почтовый ящик.
Fiecărui client "Orange Moldova" SA i se oferă Cartela clientului pe care este indicat un cod din mai multe cifre.
Astfel, abonatul poate solicita de la operator mai multe informații despre contul său.
Totodată, abonații au și o parolă care au ales-o singuri, iar la efectuarea unui apel în scopul solicitării anumitor...mai detaliatinformații, operatorul de telefonie mobilă solicită abonatului său aceste date.
În lipsa parolei sau a codului de pe cartela clientului operatorul poate solicita alte informații despre identificarea persoanei pentru a-i oferi asistenta de care are necesitate.
Dat fiind faptul ca aceste informații pot conține date cu caracter personal operatorul are obligația de a se asigura că-i oferă datele unei persoane care este în drept să le afle.
Igor Brinișter
Buna!
Fiecărui client "Orange Moldova" SA i se oferă Cartela clientului pe care este indicat un cod din mai multe cifre.
Astfel, abonatul poate solicita de la operator mai multe informații despre contul său.
Totodată, abonații au și o parolă care au ales-o singuri, iar la efectuarea unui apel în scopul solicitării anumitor... mai detaliat informații, operatorul de telefonie mobilă solicită abonatului său aceste date.
În lipsa parolei sau a codului de pe cartela clientului operatorul poate solicita alte informații despre identificarea persoanei pentru a-i oferi asistenta de care are necesitate.
Dat fiind faptul ca aceste informații pot conține date cu caracter personal operatorul are obligația de a se asigura că-i oferă datele unei persoane care este în drept să le afle.