Cum as putea rezolva o problema legata de Chisinau-Gaz? Avind doar un aragaz cu 4 ochiuri pe luna octombrie si jumatate din luna noiembrie am primit factura pe gaz 5.100 leu (mentionez ca cazan nu avem). La cererea mea de a veni si verifica, eu suportind toate cheltuielele de demontare a contorului si montare si expertiza contorului. Tot ei m-au indrumat sa scriu o cerere de recalcul ca pina la urma sa mi se refuze si sa-mi zica sa achit toata suma ca ei nu au gasit nici o problema. La cererea mea de a mi se explica au zis sa stau cuminte sa astept ca mi-au expediat o scrisoare si acolo tot scrie (scrisoarea nu am primit-o nici in ziua de azi) desi au zis ca e trimisa de pe 15.01.2018. Unde as putea sa ma adresez ca deja am primit mesaj ca daca nu achit voi fi deconectata. Merci frumos.
Iulian Moraru
Bună ziua!
Încercați să mergeți nemijlocit la Chișinău-Gaz să clarificați situația. Dacă nu reușiți, formulați o interpelare oficială către ei, pentru a primi răspunsul dorit. Iar dacă nu reușiți nici așa, adresați-vă la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. Cei de acolo vă vor oferi cu siguranță o soluție.
Succese!