Buna ziua. Sunt obligati operatorii de telefonie mobila sa-mi dea intrebari de identificare atunci cind solicit careva detalii referitor la contul meu de abonament?
Care lege ii obliga? Multumesc!
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Fiecărui client "Orange Moldova" SA i se oferă Cartela clientului pe care este indicat un cod din mai multe cifre.
Astfel, abonatul poate solicita de la operator mai multe informații despre contul său.
Totodată, abonații au și o parolă care au ales-o singuri, iar la efectuarea unui apel în scopul solicitării anumitor...mai detaliatinformații, operatorul de telefonie mobilă solicită abonatului său aceste date.
În lipsa parolei sau a codului de pe cartela clientului operatorul poate solicita alte informații despre identificarea persoanei pentru a-i oferi asistenta de care are necesitate.
Dat fiind faptul ca aceste informații pot conține date cu caracter personal operatorul are obligația de a se asigura că-i oferă datele unei persoane care este în drept să le afle.
Igor Brinișter
Buna!
Fiecărui client "Orange Moldova" SA i se oferă Cartela clientului pe care este indicat un cod din mai multe cifre.
Astfel, abonatul poate solicita de la operator mai multe informații despre contul său.
Totodată, abonații au și o parolă care au ales-o singuri, iar la efectuarea unui apel în scopul solicitării anumitor... mai detaliat informații, operatorul de telefonie mobilă solicită abonatului său aceste date.
În lipsa parolei sau a codului de pe cartela clientului operatorul poate solicita alte informații despre identificarea persoanei pentru a-i oferi asistenta de care are necesitate.
Dat fiind faptul ca aceste informații pot conține date cu caracter personal operatorul are obligația de a se asigura că-i oferă datele unei persoane care este în drept să le afle.