Abonament

01 september 2017 52

Buna seara am avut un numar la moldcell era simplu apoi l-am trecut la abonament. M-am folosit de el din 2010 la abonament. Acum in 2017, 6 luni nu a fost activat. Cind m-am apropiat de un consultant sa-mi restabilesc numarul mi sa cerut sa achit 500 de lei ca avea la urma 3 cifre tot una. Eu doresc sa-l restabilesc. Sunt obligata sa achit asa suma???

Lawyer comments 2

Download discussion
Iulian Moraru
  • Legal consultant
  • Civil law
  • Business law
  • Family law
  • Labour law
  • Other areas

Bună ziua!

Încercați să clarificați astfel de neînțelegeri nemijlocit cu operatorul de telefonie mobilă.

Succese!

02 september 2017
Dumitru Barbaroș
  • Advocate
  • Civil law
  • Labour law
  • Business law
  • Family law
  • Traffic violations

Bună Natalia,

Mai întâi de toate studiați contractul de abonament și vedeți dacă nu este o asemenea clauză în el.

Dacă nu găsiți nimic în contract, solicitați de la consultant să vă ofere un răspuns în baza la ce el solicită asemenea plată.
Dacă consultantul nu vă poate oferi un răspuns, înaintați operatorului... mai detaliat o solicitare în scris prin care să descrieți situația și să îi solicitați să vă răspundă în baza la ce prevederi, norme solicită achitarea sumei de 500 lei.

02 september 2017