Buna ziua! Saptamina trecuta am facut comanda produsului Y la 999 lei de la firma X. Domnisoara care a primit comanda mi-a lamurit ca daca procur cartela de reduceri la 499 lei, imi face cadou produsul Z care e in suma de 599 lei. Peste cateva zile cand curierul a adus marfa, cadoul nu a fost inclus. Am sunat la firma, am lamurit situatia. Dupa 10 min. m-a sunat domnisoara care a luat comanda si mi-a lamurit ca a fost o greseala si cadoul o sa fie adus! A trecut o saptamana, nu mi-au adus nimic. Eu sun in toata ziua la firma si acolo imi spun ca e o greseala si cadoul nu intra in comanda, ca domnisoara care a primit comanda a gresit si mi-a mai facut reduceri la produsul Y si in final a iesit 1.300 lei si nu 1.500 lei. Eu le-am lamurit ca eu nu am nevoie de cartela daca nu e inclus si cadoul in ea, ca nu e greseala mea ca domnisoara m-a dus in eroare! Va rog: cum pot primi de la ei cadoul? Plus ca ei au zis ca nu pot returna cartela daca am folosit produsul Y!
Vitalie Onofrei
Buna ziua
în caz de neînțelegeri, în calitate de consumator sunteți în drept de a depune o sesizare la Agenția protecției consumatorului
http://consumator.gov.md/