Ce pot face in cazul cand clientul nu a fost anuntat de un anumit comision care este evident si public pe site-ul oficial, iar acesta a scris o cerere de returnare a comisionului retinut, dar aceasta este refuzata de catre companie.
Cum concretizez intrebarea mea?
Dacă doriți să intrați în dialog cu juriștii pe întrebarea Dvs., puteți posta un comentariu propriu sub răspunsurile juriștilor. Pentru asta trebuie să intrați în profilul Dvs. de utilizator, urmând link-ul respectiv expediat de yAvo la email-ul Dvs.
Bine ai venit pe yAvo!
°°°
Dacă acel comision este prevăzut în mod transparent și accesibil pe pagina web unde a fost accesat serviciul/achizitionat bunul la care se atribuie acel comision,
Si daca pina la momentul platii consumatorul a fost informat despre existenta si cuantumul comisionului respectiv -
Puteti refuza cererea clientului printr-o scrisoare...mai detaliatla adresa acestuia.
Dacă măcar una din conditiile indicate mai sus nu a fost respectate - trebuie sa returnati comisionul incasat.
SILVIU POTÎRNICHE
Bine ai venit pe yAvo!
°°°
Dacă acel comision este prevăzut în mod transparent și accesibil pe pagina web unde a fost accesat serviciul/achizitionat bunul la care se atribuie acel comision,
Si daca pina la momentul platii consumatorul a fost informat despre existenta si cuantumul comisionului respectiv -
Puteti refuza cererea clientului printr-o scrisoare... mai detaliat la adresa acestuia.
Dacă măcar una din conditiile indicate mai sus nu a fost respectate - trebuie sa returnati comisionul incasat.