Retur produs fara ambalaj

03 january 2020 9

Am procurat un quadrocopter in unul din magazinele dun Chișinău. Peste câteva zile, dupa ce a fost despachetat, dupa o scurta functionare s-a defectat. In a 5 zi dupa procurare am venit la magazin sa înlocuiesc produsul, prezentând bonul de casa, insa fara ambalaj. Vanzatorul a refuzat inlocuirea produsului sau restituirea banilor pentru produsul defect, deoarece nu are ambalajul. Cică trebuie sa fie ambalajul exact asa ca la procurare, pentru ca asa e scris in regulament. Chiar daca as fi păstrat ambalajul, cu siguranță ar fi fost parțial deteriorat, deoarece a fost deschis de copil. Ca rezultat sunt în situația cand a suferit copilul ca e defect cadoul, produsul a rămas la vânzător pentru examinare (poate il repara) si banii tot la vânzător. Este oare corect ca fara ambalaj (cutie) sa nu pot înlocui jucăria sau sa-mi iau banii inapoi, daca ei nu au alt model in loc? De partea cui e dreptatea? Ce prevede legea in asa caz?

Lawyer comments 1

Download discussion
Vitalie Onofrei
  • Advocate
  • Civil law
  • Real estate law
  • Business law
  • Other areas
  • Labour law

Buna
Rezultînd din norma legală, legea cu privire la protecția consumatorilor, situația nu e identificată drept temei de refuz.
Va puteți adresa la Agenția pentru protecția consumatorilor cu o solicitare să verifice legalitatea acțiunilor vinzatorului.

05 january 2020