Răspunsuri 116  

Ce trebuie de stiut cand vrei sa rambursezi un obiect la magazin?

Am luat in credit un telefon mobil de la un magazin pe data de 16 august, iar din motive personale l-am intors pe 17, adica a doua zi. Pana in prezent nu s-a anulat creditul care a fost luat pentru telefon. Motivul ar fi ca trebuie transmis la service pentru a fi verificat, iar cand o sa fie un...

Valiza pierdută pe avion

Pe data de 1 februarie 2019, am călătorit de la Roma spre Chişinău. Cu părere de rău, valiza nu a ajuns la destinație din motiv că a fost distrusă în Italia, din cauza transportării a 10 kg de carne (așa ni s-a explicat la compania aeriană). După care, am depus o plângere pentru a ni se returna...

Închis С кем я должна разбираться, если я купила ламинат в магазине?

Купила ламинат в магазине X, встал вопрос о его качестве (вздулся при укладке). Я написала претензию в X, а разбираться меня X перенаправляет к их поставщику ламината. Поставщик ламината в свою очередь стал меня "запугивать" стоимостью и длительностью экспертизы по оценке качества ламината....

Produs expirat

Cateva zile în urmă am procurat un produs cu termen expirat de la un supermarket. După "consum", s-a observat că termenul de valabilitate era expirat. Când m-am întors la magazin cu cutia goala, mi-au întors banii. Am înțeles că astfel de cazuri se intampla des in acest magazin, așa că am...

Compania aviatică

Bună ziua! O companie aviatică a refuzat imbarcarea soției în avion, fiindcă pașaportul era valabil încă 2 luni și jumătate! Chiar dacă tot ei m-au convins la call center că soția nu trebuie sa-si schimbe pașaportul pentru a schimba datele din bilet și că va putea zbura cu acel pașaport! Ei au...

Închis Protectia consumatorului

Buna ziua. Pe data de 04.07.19, am cumparat o pereche de sandale de la magazinul X. A doua zi le-am incaltat, si am observat ca nu sunt comode, dar si faptul ca materialul nu este calitativ (ata este necalitativa, se poate rupe). Pe 08.07.2019, m-am adresat la magazin si am solicitat intoarcerea...

Можно ли вернуть купленный телефон в магазин?

Добрый день. На прошлой неделе, я купил жене телефон. Но к сожалению, он ей не нравится. Есть ли какая-то возможность вернуть его обратно и получить деньги? У меня сохранилось всё и коробка и чек и гарантия. Заранее спасибо большое за ответ.

Neînțelegeri cu restaurantul

În luna decembrie am început să căutăm un restaurant pentru a face nuntă în luna august. I-am întrebat la ce preț sunt meniurile și mi-a răspuns că de la 600 de lei. Prețul ne-a convenit, dar nu am concretizat cât anume va fi. Le-am dat arvuna și am făcut contract în acea lună. Acum când am...

Contract de credit

Stimați juriști, rog sa ma ajutați cu următoarea întrebare: 2 luni in urma am luat un credit de la o banca, am semnat contractul însă copia contractului nu mi-a fost inmanata din motiv ca au spus ca trebuie și directorul sa semneze care la moment nu era prezent in oficiu. Au zis ca ma...

Telefon cumpărat de la operator

Am procurat un telefon din magazinul unui operator Chișinău. Telefonul a lucrat doar 2 zile, m-am adresat la ei în aceeași zi când el s-a stins din senin. Mi s-a spus că posibil are un defect din fabrică. Operatorul a întocmit un act de predare în reparație și l-au dus la expertiza lor, mi s-a...

Telefon mobil la reparatie pe garantie

Buna! Am lasat telefonul la reparatie pe garantie. In contract scrie ca timp de 14 zile ei trebuie sa-l repare, in caz ca e ceva mai complicat termenul se prelungeste cu 20 zile. Aceste termene (14+20 zile) au trecut, dar telefonul nu mi l-au intors. Cum sa actionez in cazul dat?

Sevice centru

Am lasat laptopul la un service centru, iar mai apoi, peste cateva ore, primesc pe mail ca cineva a incercat sa reseteze parola la contul meu de Facebook (eu nu am solicitat, era indicat alt ip si un browser de care nu ma folosesc). Pe o posta electronica in istoria logarii era indicat acelasi...

Motocicleta luata in credit

Salut! Fratele meu a luat motocicleta in credit, s-a plimbat cu ea in jur de 200 km, are 4 zile de când l-a luat! Din diferite motive vrea să-l întoarcă. Nu este mulțumit de calitate. Este posibil? Şi dacă da - cum se efectueaza procedura?! Multumesc!